Wednesday, September 16, 2009

Sophie's Revenge ^^ Sophie'nin intikamı..

inanamıyorum ama evet! sonunda izleyebildim Çin-Güneykore 2009 ortak yapımı olan bu filmin afişini ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum.. bir ay kadar önceydi.. ‘aaa!! So Ji Sub yeni film çevirmiş’ diye sevinmiştim.. tabi ortalarda altyazı falan yoktu henüz.. çünkü çok yeniydi bu film, fırından yeni çıkmıştı daha dumanı üstündeydi.. bizim yiyebilmemiz için ise soğuması gerekiyordu üzülmeme rağmen kararlıydım, ne kadar beklesem de birgün seyredecektim So Ji’yi…

bu duyguları yaşadıktan bir ay sonra, her zaman ki download sitelerimde gezinirken tekrar karşılaştım bu sabah.. tabi hemen heyecanlanmadım öyle.. altyazının hala çıkmadığını düşündüğümden hayal kırıklığına uğramak istemedim.. fakat bir de ne göreyim.. türkçe altyazılı yazmıyormu… ‘yok’ dedim, !hayal bu!’ kırpıştırdım gözlerimi bir kaç kere, ovaladım iyicene.. tekrar baktım ekrana.. ve hala orda öylece kollarını uzatmış bana doğru bakıyordu.. tabi ne kadar sevindiğimi tahmin edebilirsiniz.. öyle mutlu oldum ki sandalyeden düşüyordum nerdeyse ve hemencecik indiriverdim..

bir çizgi roman yazarı olan Sophie aklı havalarda, hayalperest aynızamanda da oldukça şapşal bir kızdır.. fakat nasıl olmuşsa olmuş şu dünyadaki her kızın hayallerini süsleyebilecek derecede yakışıklı ve zengin bir doktor olan Jeff(So Ji Sub’umuz)’ten romantik bir evlenme teklifi almıştır.. bu mutlulukla çift düğün hazırlıklarında sona yaklaşmışlardır artık.. işte tam da bu günlerde ünlü bir film yıldızı olan Anna , Sophie’nin hayallerini elinden alıverir.. Anna’nın güzelliğine kapılan Jeff, Sophie’yi ortada bırakıverir..

düğününden kısa bir süre önce terkedilmiş olmak Sophie’nin gururunu da oldukça incitmiştir..işte bu kalp kırıklıkları içinde oldukça kötü zamanlar geçiren Sophie,  Jeff’i geri kazanarak ikisinden de intikam almaya karar verir.. ve bunları düşünüreken, Anna tarafından terkedilen bir aşkzede olduğunu sandığı Gordon’la tanışır.. böylece intikamında ona yardımcı olacak bir ortağı da vardır artık.. Sophie oldukça gülünç planlarını hayata geçirmek için çabalarken, Gordon ise yavaş yavaş Sophie’ye aşık olmaya başlamıştır bile..

arkanıza yaslanıp hiç kasılmadan rahat rahat izleyebileceğiniz eğlenceli bir film.. ama bence So Ji Sub bu rol için fazla büyük bir oyuncu.. kendisini ilk defa böyle rahat bir şekilde izleyebilmenin mutluluğu ayrı tabi.. ne de olsa onu hep acılarla boğuşurken gördük şimdiye kadar.. ve bu beni artık derinden üzmeye başlamıştı.. fakat bu çinliler işi bilmiyor sanırım.. So Ji’yi böyle ufak bir rol için nasıl oyalarlar anlayabilmiş değilim.. zaten So Ji Sub’u adam akıllı göremiyoruz bile filmde.. figüran niyetine kulanmışlar gibi.. bu duruma baya içerledim açıkçası.. bu ufacık rolüne rağmen yine de oldukça tatlıydı aslında.. özellikle belinde havluyla Sophie’yi aradığı sahnede çok şekerdi

ayrıca film görsellik açısından da oldukça göz doldurucuydu.. Sophie’nin çizgi roman yazarı oluşunu çok güzel bir şekilde kullanmışlar.. rüyasında gördüklerini anlatırken çizgi film izlermiş gibi hissettim.. son derece yaratıcı bir hikayeydi..

benim gibi So Ji Sub hayranıysanız ya da eğlenceli bir şeyler seyretmek istiyorum diyorsanız..buradan mp4 formatına indirebilirsiniz.. 2 partlık linki için mesajın altlarına doğru ilerleyin.. tam uyumlu türkçe altyazısına da buradan ulaşabilirsiniz.. çünkü mp4 formatında altyazı gömülü değil..

No comments:

Post a Comment